Äntligen!

Efter mycket letande hittade jag äntligen Depends nya kollektion 7day på Åhléns idag, så glad jag blev! För att inte gå crazy köpte jag bara tre nyanser: en nude, en som liknar min Innocence från China glaze och en silverglittrig. 
Egentligen ville jag prova nude färgen för att se hur den var men jag orkade inte leta efter någon speciell design så jag använde istället nyansen Naturally french för att göra en enkel design inspirerad från fransk manikyr. 
Alla Depends lack har nu en cirkel på flaskan som antingen är tom, halv ifylld eller helt ifylld. Detta för att underlätta för köparen att se hur täckande ett lack är. Naurally french har en tom cirkel, vilket betyder att den inte alls är äckande. Såhär blev naglarna efter två lager med lacket.
 
 
Efter att ha lekt lite med dotting tools och ett vitt lack så blev slutresultatet såhär:
 
 
Det är kul att leka med prickar! Det blir så himla sött och fint, typiskt "girly", precis som jag gillar det. Nu återstår det att se hur Depends 7day håller. Jag hoppas att Depend inte sviker! =)
 

Kommentera här: